Τρίτη, Απριλίου 11, 2006

HAPPY BIRTHDAY!


Χάθηκα σε μια θάλασσα ιδεών. Αποκοιμήθηκα με τον ήχο των κυμάτων της. Έπαιξα στην ακροθαλασσιά. Στοχάστηκα κοιτάζοντας τον καταγάλανο ορίζοντα. Ο ήλιος που διψάει για την ανατολή καθημερινά, ήταν εκεί.
Η cinematia γιορτάζει αυτό τον μήνα τον πρώτο της χρόνο. Σαν χθες ήταν που πέρυσι, περιμένοντας να περάσει η ώρα για να πάω τη μητέρα μου στο αεροδρόμιο (ταξίδι στην Αμερική) ξεκίνησα δειλά δειλά το blog μου. Θες το γεγονός ότι το ταξίδι αυτό θα έπρεπε να το κάνω εγώ και όχι αυτή, θες από την πίεση του ΑΣΕΠ που είχα πρόσφατα ζήσει, ότι και να ήταν ήθελα να εκφραστώ και βρήκα διέξοδο στο Internet.
Όπως διάβασα πρόσφατα σε γειτονικό blog, αν και αρκετά κρύο το μέσο αυτό πολλές φορές σου δίνει μια ζεστασιά. Ίσως νιώθω ότι δεν είμαι η μόνη ρομαντική αυτής της χώρας όταν διαβάζω άλλα Blogs. Νιώθω επίσης ότι υπάρχουν και άλλοι άνθρωποι τριγύρω που γράφουν και προβληματίζονται. Ο χρόνος που πέρασε στη Blogoσφαιρα ήταν ευχάριστος, πολύ!

Δεν ξέρω τι να ευχηθώ...Καλύτερα ευχηθείτε μου εσείς ;-)
Καλοί μου φίλοι χάρηκα για την γνωριμία! Ελπίζω να μας αντέξει το σκοινί για πολύ… χωρίς να με νοιάζει το χειροκρότημα…!

4 σχόλια:

snikolas είπε...

Δεν θεωρώ πως είναι κρύο το blog, απλά είναι διαφορετικό. Εύχομαι καλή συνέχεια.

xryc agripnia είπε...

Παμε γι'αλλους χρονους τωρα.

Unknown είπε...

Σου εύχομαι να φτάσεις τουλάχιστον τα 1.000 ποστ, Happy birthday που είναι τα πυροτεχνήματα, οι σαμπάνιες; έλα μην ντρέπεσαι ;)

aeipote είπε...

Υγίαινε
Γράφε
Χαίρου!