Κυριακή, Μαρτίου 19, 2006

Τι θα γίνει;

Τι θα γίνει τελικά; Θα έρθει η άνοιξη και προς τα δω; Κυριακή σήμερα και ο καιρός είναι τόσο μελαγχολικός...Έξω κάνει κρύο και δεν μπήκα στον κόπο να βγώ από το σπίτι. Ξύπνησα αργά, έφαγα, πήρα τον καφέ μου δίπλα στο τζάκι και διάβασα εφημερίδα. Η μόνη απόδειξη ότι η άνοιξη θα έρθει σύντομα είναι η "ξεγελασμένη" ανθισμένη αμυγδαλιά έξω από το παράθυρό μου.
Σε ορεινό χωριό της περιοχής μας χιόνιζε χθές. Λες και ο καιρός είναι ένας άνθρωπος και έχει τα "πάνω και τα κάτω" του όπως εμείς. Τετοιες συννεφισμένες μέρες σκέφτομαι την χρονιά που έμενα στην Αγγλία. Όλα μια συνήθεια είναι τελικά, καλά πέρασα και εκεί και ας ήταν οι περισσότερες μέρες συννεφιασμένες. Το καλύτερό μου όμως ήταν (από άποψη καιρού) σίγουρα τα δυο χρόνια στην Αφρική, ζέστη και ήλιος!Τι τέλειος συνδιασμός!

4 σχόλια:

Epicuros είπε...

Μην αναρωτιέσαι αν θα έλθει η άνοιξη στην Ελλάδα. εδώ έρχεται στην Αγγλία, στη Γερμανία και σε άλλες συννεφιασμένες χώρες! Η αμυγδαλιά "ξέρει"! Η αιώνια Ελληνική φύση! Σοφή και όμορφη. Σχεδόν μοναδική. Κι εσείς, εκεί, κάτω από τον 'Ολυμπο, δίπλα στον Πλαταμώνα. Σπάνια τοπία. Η ευτυχία συγκεντρωμένη. Μακάρι να ζούσα εκεί!

Βλέπεις, σε σχόλιό σου άσχετο με τον κιν/φο μπορώ να γράψω κάτι. Για το σινεμά δεν έχω ιδέα και σιωπαίνω...

lemon είπε...

Ξύπνησα αργά, έφαγα, πήρα τον καφέ μου δίπλα στο τζάκι και διάβασα εφημερίδα
τόσο όμορφα, το κάνεις να ακούγεται σαν ταινία...
Τι βιάζεσαι, η άνοιξη θα ρθεί έτσι κι αλλιώς, όλα θα γίνουν...
Αυτή είναι η ηδονή της βραδύτητας-έχω μάθει να διασκεδάζω την βραδύτητα των πραγμάτων..
:)

Mikrouli είπε...

Εάν δεις τη ζωή τελικά σε στιγμοιότυπα, όπως αυτό που περιγράφεις, όντως μοιάζει με ταινία!

Ζωντάνια θέλει και η άνοιξη είναι μέσα σου να σε οδηγεί πάντα!
;0)

Cinematia είπε...

Περιμένω και εγώ βρε παιδιά την άνοιξη,άντε αλλάζει η ώρα σε λίγο!!!