Τετάρτη, Φεβρουαρίου 28, 2007

5 Πράγματα για μένα, the word is not enough

Μα πέντε είναι πολύ λίγα… Πως μπορώ να περιγράψω τον εαυτό μου μέσα από πέντε «πράγματα» mission impossible αλλά θα προσπαθήσω, σήμερα που είναι και η τελευταία μέρα του μήνα…
1ον : Όταν ήμουν μικρή (γύρω στα έξι) παρατήρησα ταξιδεύοντας με το αυτοκίνητο ότι ο ήλιος με ακολουθούσε όπου και αν πήγαινα. Είχα ενθουσιαστεί με την ιδέα ότι αυτή η φωτεινή μπάλα «έρχεται» μαζί μου γιατί είμαι κάτι ξεχωριστό. Μετά έμαθα από τη Φυσική την αλήθεια και απογοητεύτηκα : δεν ήμουν εγώ η εκλεκτή…
2ον : Δεν θυμάμαι (δυστυχώς) ποια ταινία πρωτοείδα στον κιν/φο, θυμάμαι όμως ότι ήταν σε μικρή ηλικία και πιθανότατα ήταν cartoon και Κυριακή πρωί. Έχω ακόμη νωπές τις μνήμες από προβολές (όταν ήμουν γύρω στα 10) όπου με συνόδευε η μάνα μου στη σκοτεινή αίθουσα για ταινίες όπως το «Χορεύοντας με τους Λύκους».
3ον : Στο δημοτικό, για κάθε σίριαλ που παρακολουθούσα (παρόλο που οι δικοί μου με κυνηγούσαν να μη βλέπω τηλεόραση) σκεφτόμουν και τη συνέχειά του, τι θα γίνει στο επόμενο επεισόδιο. Ποτέ δεν έπαψα να πλάθω ιστορίες, ποτέ δεν έπαψα να βλέπω όνειρα. Ποτέ δεν ξέχασα πότε ανακοίνωσα στη μαμά μου ότι θέλω να σπουδάσω κινηματογράφο. Ήμουν 23 ετών, στη Θεσσαλονίκη, στο «Δωμάτιο με θέα» επάνω από την Πλατεία Αριστοτέλους.
4ον : Δεν ξεχωρίζω τις ταινίες σε «ποιοτικές ή μη ποιοτικές». Δεν πιστεύω σε τέτοιους όρους. Ακόμη συγκινούμαι με κάποιες ταινίες και ας βλέπω μπροστά μου βήμα βήμα πως ο σκηνοθέτης με παρασύρει να δεθώ με χαρακτήρες φανταστικούς και να συμπάσχω.
5ον : Πιστεύω ότι είναι ευτυχία να μπορεί κανείς να κάνει επάγγελμα το χόμπι του. Εγώ, αν και απέκτησα MA in film studies, παραμένω μια δεινή οπαδός της τέχνης αυτής αλλά τα προς το ζην (προς το παρόν) κερδίζω από τη διδασκαλία Αγγλικών(με το πτυχίο της Αγγλικής). Δεν με ενοχλεί, σημασία έχει τι διάσταση δίνεις στην καθημερινότητά σου. Ανακάλυψα λοιπόν κάτι δημιουργικό στη διδασκαλία. Έδωσα μια άλλη διάσταση στη δουλειά μου, έδωσα αγάπη και μεράκι και κατάλαβα ότι μέσα από την τέχνη αλλάζω τον τρόπο με τον οποίο βλέπω τον κόσμο.

Υ.Γ Για όσους δεν αρκούνται να με δουν μόνο μέσα από 5 πράγματα, σας ικανοποιώ την περιέργεια
  • ΕΔΩ
  • 5 σχόλια:

    igkros είπε...

    Και είχα αρχίσει να ανησυχώ ότι έγινε κάτι σοβαρό και δεν γράφεις... 23 ετών στο Δωμάτιο με Θεα? Νομίζω πως είχες το ιδανικο ντεκόρ.Πολύ ωραία όσα έγραψες.Περιμένω νέα σου...

    Cinematia είπε...

    to alps
    Να σαι καλα.Βασικά τόσες μέρες το σκεφτόμουν.Πως περιγράφεις τον εαυτό σου με 5 'πράγματα' ειδικά όταν δεν βλέπεις τον κόσμο μέσα από ένα πρίσμα..;we'll keep in touch

    snikolas είπε...

    Είναι σπάνιο να κάνεις το χόμπι σου δουλειά σου. Πολύ κρίμα.

    Cinematia είπε...

    Έτσι είναι Νικόλα μου αλλά τελικά και έτσι,και εκεί,βρίσκεις την ομορφιά της ζωής!ΚΑΛΗΜΕΡΑ!

    Cinestef είπε...

    Ki ego ti katalava pou to ekana epaggelma to hobby...? i ekana hobby to epaggelma... whateva! Antimetopizo to eidos me oli tin trella pou kouvalaei... ola omos ksexniountai ti stigmi pou kleinoun ta fota kai ksekinoun ta trailer. Protasi: Riksete cinematia sto "Eduart". Kapou kei kryvomai ki ego. :)