Κυριακή, Δεκεμβρίου 24, 2006

Μια μικρή Χρισουγεννιάτικη ιστορία

Έχω να σας πω μια ιστορία,σήμερα παραμονή Χριστουγέννων.
Ένα μήνα πριν έρθουν τα Χριστούγεννα βρέθηκα σε ένα δημοτικό σχολείο, σε χωριό του νομού μου για να διδάξω Αγγλικά. Την πρώτη πρώτη μέρα (αρχές Νοέμβρη) οι μαθητές μου της Πέμπτης τάξης με ρώτησαν αν υπάρχει Άγιος Βασίλης!!!
Δεν ξέρω αν σας έχει τύχει αλλά αυτή είναι από τις πιο δύσκολες ερωτήσεις που μπορεί να θέσει ένα παιδί σε ένα ενήλικα…Σε δευτερόλεπτα έπρεπε να σκεφτώ τι να πω.
«Εσείς πιστεύετε;»
«Ναι κυρία, εμένα μου έφερε πέρυσι ένα ποδήλατο»
«Όχι κυρία, σιγά, εγώ μια μέρα πριν την Πρωτοχρονιά άνοιξα το πορτ μπαγκάζ του κουμπάρου μας και είδα κυρία τα δώρα, αυτός κυρία θα ντυνόταν Άγιος Βασίλης»
«Σταμάτα, ο Άγιος Βασίλης υπάρχει!»
«Τι λες ρε!»
Ξαφνικά είχα βρεθεί στη μέση όλων αυτών των διαφωνιών, δεν ήξερα τι θέση να πάρω. Νομίζω δε, ότι από μικρή ήξερα όλη την αλήθεια για τον χοντρούλη ασπρομάλλη παππούλη. Παρόλα αυτά σκέφτηκα (γρήγορα γρήγορα) στην πεζή καθημερινότητα μας καλό είναι να υπάρχει ένα άγγιγμα φαντασίας για να μας ξελαφρώνει από την κούραση και τα προβλήματά μας. Έτσι είπα «Μα υπάρχει Άγιος Βασίλης» όλα τα μικρά κρεμάστηκαν από τα χείλη μου. «Πως κυρία υπάρχει; Αφού πέρυσι δεν μας έφερε δώρο!» είπαν δυο κοριτσάκια. «Ωχ είπα εγώ!» (από μέσα μου) πως γκρεμίζουμε τώρα μέσα στον Νοέμβρη την εικόνα του Άγιου Βασίλη που πιστεύουν οι τρεις στους πέντε εδώ μέσα…; (Καταλήγω γρήγορα) «Παιδιά ο Άγιος Βασίλης υπάρχει, το δώρο όμως που φέρνει δεν είναι απαραίτητα κάτι τυλιγμένο κάτω από το δέντρο. Επίσης καμιά φορά δεν προλαβαίνει να μοιράσει όλα τα δώρα την Πρωτοχρονιά και δεν δίνει πάντα δώρα όπως τα φαντάζεστε. Ο Άγιος Βασίλης μπορεί να σας στείλει οποιαδήποτε στιγμή μέσα στο χρόνο ένα δώρο, κάτι καλό στη ζωή σας. Να, μπορεί ας πούμε το δώρο σας να είμαι εγώ, να έστειλε εμένα να σας μάθω Αγγλικά. Δεν ζητούσατε μια καθηγήτρια Αγγλικών;»
Όταν άκουσα τι είχα πει, λέω πως ξεστόμισα κάτι τέτοιο; Πρέπει τελικά να είμαι μεγάλο ψώνιο… Εγώ Πρωτοχρονιάτικο δώρο σε δεκάχρονα παιδιά; Τι να έλεγα όμως; Η αλήθεια είναι ότι από τότε που άνοιξαν τα σχολεία τα παιδιά περιμένανε καθηγήτρια Αγγλικών και καθηγήτρια δεν ερχόταν…ως τον Νοέμβριο…Ε, έβαλα και λίγη σάλτσα για να μην γκρεμίσω την εικόνα του Άγιου Βασίλη, όχι τίποτα άλλο…
Άλλο όμως με απασχολεί. Όταν τελείωσε ο Νοέμβρης με ειδοποίησαν ότι πήρα τη βελτίωση θέσης που είχα ζητήσει για σχολεία πιο κοντά στην πόλη μου. Έτσι μια μέρα ξαφνικά εγώ πήγα σε άλλο σχολείο και άφησα τους μαθητές μου που δεν γνώριζαν τίποτα γι αυτή τη μετακίνησή μου. Όταν πριν τρεις μέρες είδα στις ειδήσεις ένα ρεπορτάζ για τον Άγιο Βασίλη που έλεγε ότι είναι τραυματική εμπειρία όταν το παιδί μαθαίνει τυχαία πως δεν υπάρχει τέτοιος Άγιος και πότε είναι η κατάλληλη ηλικία για να μάθει το παιδί την αλήθεια και τι είδους αλήθεια θα πρέπει να είναι αυτή…Θυμήθηκα το παραπάνω περιστατικό και τους πρώην μαθητές μου. Τελικά μήπως εκεί που πήγα να σώσω τα πιστεύω τους εκεί και τους τα γκρέμισα; Πάντως είχα καλή πρόθεση Άγιε μου Βασίλη!
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ!
ΜΕ Η' ΧΩΡΙΣ ΑΓΙΟ ΒΑΣΙΛΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΠΟΣΟ ΧΩΡΟ ΕΧΟΥΜΕ
ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΛΙΓΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΟΝΕΙΡΑ!
ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΜΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΣΤΕΡΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ.ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΤΑ ΨΩΝΙΑ ΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΥΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ. ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΒΡΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΤΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ, ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΟ ΘΕΛΟΥΜΕ!

Για όσους αισθάνονται παιδιά επισκεφτείτε
  • τη γειτονιά του Άγιου Βασίλη
    Για όσους βλέπουν τα Χριστούγεννα κάτι πέρα απο λαμπερές βιτρίνες δείτε
  • το act click και γίνετε Online εθελοντές χωρίς να χρεώνεστε (με ένα κλικ μεταφέρετε χρήματα στην οργάνωση απο τους χορηγούς της)
  • Δεν υπάρχουν σχόλια: