Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 01, 2008

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!

Καλό μήνα και καλό χειμώνα, όπως συνηθίζουν να συμπληρώνουν οι περισσότεροι.Στην πόλη μου το πρωί είχε πέσει συννεφιά και ψύχρα, σωστό φθινόπωρο! Ευτυχώς έχει ο καιρός γυρίσματα και ο ήλιος δεν άργησε να φανεί. Ευτυχώς, γιατί πιστεύουμε στα μπάνια του Σεπτέμβρη και στις θάλασσες του φθινοπώρου. Ένα μεγάλο καλωσήρθατε σε όσους γύρισαν στα σπίτια τους μετά τις διακοπές και σε όσους ξαναπήραν το δρόμο για τη δουλειά καλή αρχή!
Και, μην ξεχνάμε...καλή μας κινηματογραφική χρονία!

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

καλή κινηματογραφική χρονιά!!!!!
το λέω και νοιώθω πάλι παιδί που πάει σχολείο.
το καλοκαίρι ήταν υπέροχο και το καλύτερο είναι ότι στην πόλη μας το καλοκαίρι δεν τελειώνει ποτέ, αρκεί να έχεις καλή παρέα και διάθεση για βόλτα.
από τα γραφόμενά σου είσαι χαρούμενη πράγμα πολύ όμορφο.
θα περιμένω κριτικές από ταινίες...

Cinematia είπε...

to ctsakmalis

Να σαι καλά καλο μήνα!Και καλές ταινίες να έχουμε...!Όσο για την παρέα είμαι λίγο μουδιασμένη..οι κολλητές μου φύγανε και είμαι για κανούρια ανοίγματα αλλά τι να κάνεις,η ζωή συνεχίζεται ;-)

keep in touch

Y.Γ έχω αλλάξει mail, το έχεις το καινούριο;

Ερατώ είπε...

Επίσης καλό μήνα, καλό φθινόπωρο και ΚΑΛΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ γιατί τυχαίνουν μερικές χρονιές που πηγαίνεις , ξαναπηγαίνεις σε ταινίες με καλές "κριτικές" και το μετανοιώνεις...

Cinematia είπε...

για ερατώ

Για να δούμε τι ταινίες θα δούμε...
Φιλιά!

snikolas είπε...

Καλό χειμώνα.

Sweet December είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Cinematia είπε...

to snikolas

Καλό χειμώνα και σε σένα!Όλα καλά;

ΦΙΛΙΑ

goculture.gr είπε...

καλό μήνα και καλές προβολές να χουμε...